AFLYSNING AF RIDEHOLD

Farligt vejr
Rideklubben forbeholder sig retten til at aflyse ridehold, såfremt der er varslet om farligt vejr.
I dette tilfælde vil rideklubben ikke erstatte den tabte ridelektion.

Stævner

Rideklubben forbeholder sig retten til at aflyse ridehold nogle gange om året uden at give erstatnings lektioner.
Da der betales for fire ridelektioner om måneden, men der i nogle måneder vil forekomme fem lektioner, kan rideklubben aflyse det antal af ekstra ridelektioner, der forekommer på et år, og bruge dem til f.eks. afholdelse af stævner. Det drejer sig om op til fem lektioner om året.

Sygdom hos personalet
Rideklubben kan ved sygdom hos personalet være nødsaget til at aflyse ridehold, og erstatte den tabte ride lektion en anden dag.

Arrangementer
Rideklubben kan i tilfælde af afholdelse af diverse arrangementer være nødsaget til at aflyse ridehold, og erstatte den tabte ride lektionen en anden dag.